יום שישי, 17 ביולי 2015

איך מביאים לקוחות חדשים בעלויות נמוכות?


לקוחות... מילת הקסם, הא? מי לא רוצה מאגר לקוחות עצום שרק גדל וגדל מעצמו, ללא שום השקעה? במאמר הבא תמצא רעיונות מצוינים להגדלת מעגל הלקוחות שלך בהשקעה כספית מינימלית. מוכן? הנה זה בא

שיווק מפה לאוזן
אתה מחייך עכשיו, נכון? הרי מי לא מכיר את המושג הזה? כולנו חיים מפה לאוזן, שומעים המלצות מחברים על חנות חדשה, על סרט טוב, על אתר מעולה... אבל זהו הסוד וגם התורה כולה: עליך להיות מעולה במה שאתה עושה. אם תגרום לשינוי לטובה אצל לקוח שלך (שינוי בחיים, שינוי בהרגלי הצריכה, שינוי במצב הרוח, שינוי בתזונה או אפילו שינוי בתפיסת העולם) – סביר להניח שהוא ירוץ לספר על זה לחבר'ה. פעמים רבות, כאשר אנו משרתים לקוח, אנו שוכחים שבעצם, הלקוח הזה הוא מפתח לעשרות לקוחות פוטנציאליים נוספים. לכן, גם אם הלקוח מעצבן, תובעני או דוחה אותנו מסיבה כלשהיא, עלינו לתת לו את השירות הטוב ביותר, ולראות בו כלי להגדלת מעגל הלקוחות וההכנסות שלנו.
Do your best תמיד, בכל מצב.
תוכנית נאמנות
שימור לקוחות ולקוחות חוזרים, הם ה-א'-ב' של בניית מעגל לקוחות, מבחינה כמותית ואיכותית כאחד. כל בעל עסק יכול לשמר את לקוחותיו בדרך המתאימה לעסק שלו. הרשתות הגדולות משתמשות בכרטיסי מועדון, בהנחות ייעודיות ומתנות למחזיקי הכרטיס ואירועי מכירה. אצל בעלי העסקים הקטנים ניתן בהחלט לייצר אפקט דומה על מנת להבטיח את חזרתם של הלקוחות: כרטיסיה (הכוללת שירות אחד בחינם, כמובן), הנחה גורפת על שעות עבודה מרובות, מדרג יורד של הנחות בכל מכירה/מתן שירות וכדומה. אתה מכיר את העסק שלך ואתה יודע בדיוק מה אתה יכול לתת ללקוחות שלך על מנת שיחזרו דווקא אליך. הדובדבן שבקצפת הוא:
1. לקוחות חוזרים הם לקוחות מרוצים, מה שמוביל אותנו לשיווק ה"פה לאוזן"
2. לקוחות שמשלמים על כמות יכולים לצרף מכרים שלהם שצורכים את אותו השירות, וכך אתה נחשף ללקוחות נוספים אשר לא היית נחשף אליהם ללא תוכנית הנאמנות.
ואם כבר אנחנו מדברים על חברים – אף פעם לא מזיק לחלק הנחות ל"חבר מביא חבר"




שת"פ עם בעלי עסקים משיקים
עצמאי לא חייב לביות לגמרי לבד - צור לך מעגל מקצועי של שיתוף לקוחות! כיום, מקובל שבעלי עסקים מעולמות תוכן קרובים זה לזה, מפנים לקוחות מאחד לשני תמורת "עמלת שיווק" סמלית. אם אתה מאמן עסקי, למשל, תוכל לקבל לקוחות מרואה חשבון, עורך דין, חברת בניית אתרים ואפילו מתווך דירות ומשרדים. אם תייצרו ביניכם שיתוף פעולה ושקיפות, תוכלו ליהנות ממעגל לקוחות משותף שרק הולך וגדל עם הזמן.

פעילות ברשתות החברתיות
נכון, זה לגמרי מובן מאליו, אבל גם את זה צריך לדעת לעשות כמו שצריך...
חשוב אחר אילו עסקים אתה עוקב ברשתות? כמה פעמים בשבוע / חודש הם מפרסמים? מי מהעסקים מעיק/ מציק / מטריד ומי מהם באמת קולע בתזמון ובתוכן שלו?
פעילות ברשתות החברתיות צריכה להיות חכמה ואפקטיבית, כזאת שתיתן ערך מוסף לגולשים, תוסיף להם ידע או עניין, תציע הטבה משמעותית או תשתף אותם בהתפתחות של העסק שלך ובתועלת היוצאת מכך ללקוחות. וכאן שם המשחק הוא "חשיפה". חשיפה רבה יותר לקהל לקוחות פוטנציאליים גדול יותר ותוכן אפקטיבי רק מעלים את הסיכויים להתעניינות וסגירת עסקאות.
גם כאן,  יש לשמור על ענווה ולהתרחק ממסרים פרסומיים יתר על המידה. אם אינך יודע לעשות זאת, אתה מוזמן להיעזר בקבלן חיצוני, או פשוט לעקוב אחר עמודים מסחריים טובים. הכל עניין של אסטרטגיה ונתונים. היתר זה פשוט תוכן מצוין.

אל תפסיק לדבר על זה
ספר על עצמך ועל השירות שאתה מספק בכל הזדמנות. אירועים משפחתיים, מסיבות כיתה של הילדים, קבוצות ריצה או רכיבה, שכן למושב במטוס... אם תדבר על העבודה שלך בנועם ובענווה, כדרך אגב ולא כניסיון שיווק ושכנוע, סביר להניח שתוכל, לאחר השיחה, לתת כרטיס ביקור שיישמר או להחליף פרטים עם בן השיחה. אם האחרון יזכור אותך לטובה ותישמר ב"טופ אוף מיינד" שלו, הוא ישלוף את שמך כשייתקל בלקוח פוטנציאלי עבורך.

פה אנחנו נכנסים לתמונה – שירותי ניהול תוכן ושיווק דיגיטלי מתקדמים
בנינו את חבילת השיווק הדיגיטלית המשתלמת והמתקדמת ביותר בישראל כיום. קבלו גישה למערכת ניהול התוכן  החדשנית ושירותי ניהול תוכן מתקדמים שיפנו אתכם לדבר החשוב ביותר בעסק שלכם – הזמן שלכם. תנו לנו לנהל עבורכם את מערך השיווק האינטרנטי שלכם בצורה מקצועית, יעילה ורווחית  . את השאר כבר תצטרכו לעשות בעצמכם...


לסיכום , קיימות דרכים רבות להגדיל את מעגל הלקוחות ללא תשלום, או בתשלום מינימלי. על פי רוב, תצטרך לפעול בכל החזיתות ובכל הכלים, באופן קונסיסטנטי, על מנת באמת להצליח להגדיל את כמות לקוחותיך, חודש בחודשו. עצתנו לך – אל תחשוב על זה כ"שיווק" או כ"עוד מטלה", אלא ראה בכך חלק אינטגרלי מעבודתך. דבר איתנו, אנחנו נציע לך הצעה שתשדרג את העסק שלך . 

אין תגובות: