יום שישי, 1 במאי 2015

רק 5% מהדפים העסקיים בפייסבוק (מתוך 40 מליון) משקיעים בפרסום איפה העסק שלך בתוך זה ?

פייסבוק מחזקת את הדפים העיסקיים - בעלי עסקים צריכים להתכונן לזה 

זירות השיווק האינטרנטיות לעסקים משתנות בקצב מסחרר הרשתות המרכזיות Facebook וGoogle מבצעות שינויים שמטרתם לחזק את הנאמנות של המשתמשים לזירה שלהם. השינויים משפיעים על המשתמש על הגולש על המפעיל ועל חברות ושירותי הלווין.

מבחינתה של Facebook דפים הם האיזור העיסקי לכן היא משקיעה המון לפתח את האיזור הזה לטובת עסקים קטנים זה מחייב את העסקים הקטנים לחזק את התוכן בדף העסקי שלהם ולהגביר מעורבות בין הדף העסקי שלהם לדפים עסקיים אחרים.

הפנטזיה של Facebook היא להשאיר את הגולש בתוך הפלטפורמה ולתת למשתמש חוויה שלמה וכוללת בכדי שלא יצא ממנה למקומות אחרים .למה ? מפני שפייסבוק גילתה שהיא תורמת לתנועה לאתרים
( 72% מהתנועה לאתרים מגיעה מFacebook ) 



לאן זה יילך ?מה זה אומר לגבי פעילות תוכן בעמודי פייסבוק ?
מה זה אומר לגבי תוכן בעמודים עסקיים ? 

בשונה מאתר אינטרנט בו יכול בעל העסק או המותג לקבוע נראות ושונות למותג ולחלון הראווה שלו Facebook היא פלטפורמה בה כולם נראים אותו דבר ואין למשתמש יכולת להשפיע על הנראות או על בניית ייחוד ויזואלי ניכר למותג או לערכי המותג שלו.

מה שנשאר לבעלי עסקים ארגונים ומותגים זה לחזק את תוחלת התוכן, אצלינו ב T-ROO קוראים לזה Content Lifetime נוכחות והישארות התוכן בתוך Facebook לאורך יותר זמן ובתוך יותר דפים היוצרים בינהם מעורבות. 

מה צריך לעשות כדי לעשות את מה שFacebook חותרת אליו ?
  • להפיק תוכן איכותי ועקבי 
  • לשמר את הTraffic לדף העסקי שלכם מתוך Facebook באמצעות שיתוף תוכן בין דפים
  • להגביר נוכחות בדף העסקי באמצעות תוכן מתחדש מעניין ובאמצעות יצירת קהילה בדף.

פייסבוק עורכת שינויים ב API שלה על מנת לשפר את חווית המשתמש ברשת החברתית.
שינויים אלו משפיעים על כלל מערכות צד שלישי בעולם באופן שווה.
בהתאם למדיניות פייסבוק העדכנית
, T-ROO תמשיך לספק שירות לשיתוף והעלאת התוכן לקבוצות בניהולך. העדכונים יכנסו לתוקפם במהלך החודש הקרוב.

ב 1.5.2015 תעבור פייסבוק באופן מלא לגרסת המפתחים החדשה.
גרסת המפתחים החדשה פותחת יכולות חדשות בפני מפתחים ומרעננת את הרשת החברתית הגדולה בעולם.
מערכת T-ROO ממשיכה להתחדש ביחד עם פייסבוק ומציגה יכולת שיתוף תוכן בדפי פייסבוק.
יכולת זו תגדיל את תפוצת המסרים של בעלי דפים עסקיים ותתרום לחיזוק הקשר בין העסק לגולש ולדפים עסקיים אחרים.
חידוש זה מגיע בתיאום עם השינויים שיתרחשו בפייסבוק לאחר ה 30.4.2015,  במסגרתם תצמצם פייסבוק את אפשרות הפצת התוכן לקבוצות על ידי מערכת צד שלישי ותמקד את פעילות הגולשים בתחזוקת הדפים העסקיים שלהם וטיפוח מערכת היחסים עם דפים עסקיים אחרים ועם קהל הגולשים.

מערכת
T-ROO תתרום לשימור והגדלת החשיפה האורגנית בפייסבוק, על ידי יכולת שיתוף והעברת תכנים לדפי פייסבוק. T-ROO  מאפשרת לבעלי עסקים לחזק את הדפים העסקיים שלהם על ידי שיתוף סטטוסים והגברת מעורבות גולשים בדפים אותם הם מנהלים.
בין היכולות החדשות:

·         שיתוף תוכן בדפי פייסבוק.
·         מנגנון הוספת דפים עסקיים על בסיס בחירה אישית.
·         הגברת מעורבות בתכנים שמקורם בדף העסקי של משתמשי T-ROO.
·         מעקב אחר התנועה לתוכן המשותף באמצעות מערכת הדוחות המתקדמת של T-ROO.
החידושים ב T-ROO אינם מסתיימים ביכולת החדשה לשיתוף תוכן בדפים.
מנגנון דוחות מתקדם מספק נתונים חשובים למשווק על הישגי השיווק שלו בזמן אמת, כולל נתוני הקלקות (
CLICKS) על פוסטים, נתוני דיוור וניהול שידורים מתוזמנים.


במסך הבית העדכני של T-ROO תמצאו כעת ציר חדשות של פייסבוק, למעקב מידי אחר פרסומים ותגובות בדפי הפייסבוק בניהולכם.

הכלים החדשים של T-ROO מעמידים לרשות מנהלי תוכן, מנהלי מדיה חברתית ובעלי עסקים יכולות מתקדמות לשיווק אורגני מבוסס תוכן בפייסבוק לצד הרחבת הפעילות בפלטפורמות תוכן נוספות.




הכותבת הינה סמנכ"לית וחלק מקבוצת הבעלים השיווק בחברת תיראו טכנולוגיות .M.A מנע"ס 
חלי יעקבס וירט 

פייסבוק 

אין תגובות: