שיווק
ללא מעקב אחר דוחו"ת משול לנהיגה בלילה ללא אורות דולקים
אתה
יודע לאן אתה רוצה להגיע אבל לא רואה את הדרך לשם , האם אתה טועה ואילו סכנות
אורבות בצידי הכביש... אנחנו כאן על מנת לשנות את זה עבור לקוחותינו עם ממשק
הדוחו"ת החדש של T-ROO
מה
עובד לי ומה לא?
T-ROO מאפשרת לבעלי עסקים ממשק אחד פשוט, בהיר ונוח לכל צרכי השיווק הדיגיטלי שלהם ואת
האפשרות להיצמד למגמה הבולטת ביותר בעידן המודרני - שיווק באמצעות תוכן. אולם, עם
כל כך הרבה זרועות תמנון אשר נשלחות לכל הפלטפורמות, כיצד יודע בעל עסק את הדבר
החשוב ביותר עבורו - מה עובד ומה לא? נתון מסוג זה הוא קריטי להמשך הדרך מכמה
סיבות
1.קבלת החלטות איזה ערוץ תוכן הוא המניב ביותר
עבורו על מנת להמשיך ולחזק אותו – האם פייסבוק יעיל יותר ביצירת תנועה לאתר או
לבלוג? איזה סוגי המרות מייצרת לינדאין?
מהו התזמון הטוב ביותר עבור הפצת הניוזלטר?
2.הידיעה איזה ערוץ שיווק אינו אפקטיבי עבור
מאמצי השיווק ולהפנות ממנו משאבים לכיוון הערוצים היעילים יותר – האם אתם מבזבזים
זמן ומשאבים מיותרים על פלטפורמת שיווק לא אפקטיבית עבור המוצר או השירות שלכם?
המשיכו הלאה למקום היעיל ביותר עבורכם.
3. תובנה איזה סוגי תכנים מייצרים את התנועה
והאימפקט הגדולים ביותר על מנת להמשיך במגמה זהה – האם הלקוחות שלכם מעדיפים מאמרים
ארוכים או פוסטים קצרים? איזה סוג תוכן מייצר את מרבית התנועה?
4. המשך חלוקת עוגת התקציב לקמפיין וריכוז
מאמצים בנקודות החוזק המשמעותיות
תובנות
עסקיות מסוג זה הן ליבת עבודת השיווק המתקדם אשר מאפשרות לעסקים לבצע שיווק יעיל
בהתבסס על הדבר החשוב ביותר- נתונים.
קידום אורגני – עשה
זאת בעצמך
אחת
המטרות המרכזיות בשיווק באמצעות תוכן הוא הקידום האורגני של אתר החברה ועלייה
מתמדת בתוצאות החיפוש. הפרמטרים המרכזיים הגורמים לעלייה בתוצאות החיפוש האורגניות
הם
:
1.
תוכן
אשר מתעדכן באופן שוטף
2.
תוכן
רלבנטי לחיפושים
3.
אזכורים
ברשתות חברתיות
T-ROO מאפשרת לבעלי עסקים לקחת את המושכות לידיהם בכל הנוגע לאספקטים אילו של קידום
ולייצר מנועי צמיחה איכותיים עבור התנועה לאתר ויצירת תוכן רלבנטי. עם ממשק
הדוחו"ת המובנה החדש
של T-ROO ופונקציית ה url tag המאפשרת מעקב אחר ביצועי
קמפיינים ישירות מתוך הגוגל אנליטיקס, יכולים בעלי אתרים לקבל תמונת מצב מלאה ועדכנית
בכל רגע נתון לגבי הפעילות השוטפת שלהם ולשנות אסטרטגיה תוך כדי תנועה.
תנועה לאתר – ככה
עושים את זה נכון
כפי
שנאמר, תנועה מתמדת ואיכותית לאתר האינטרנט של העסק תורמת גם לחשיפת התכנים שלו
לקהל היעד הפוטנציאלי וגם לעלייה שלו בתוצאות החיפוש האורגניות. מערכת t-roo
מאפשרת יצירת תנועה מתמדת לאתר האינטרנט לוורטיקלים הרלבנטיים ממספר ערוצים משמעותיים
כמו פייסבוק, לינקדאין, בלוג וניוזלטר ומייצרת תמיכה מלאה באסטרטגיית "משפכי
תוכן" אשר קריטית כיום לא רק לקידום אתרים אלא גם לתהליך המרת לידים חכם
הנסמך על תועלות ויעדים.
1. 25 כניסות לבלוג תוך שתי דקות מרגע העלאת
הפוסט באמצעות המערכת
2. 83 כניסות נוספות בתוך כחצי שעה
3. מעל 218 כניסות לבלוג בסה"כ לפוסט
הספציפי.
אילו
הם נתונים לא רק מרשימים מבחינת תנועה אלא גם יכולים לתת תובנות מעמיקות לגבי סוג
התוכן המעניין את קוראי הבלוג , תזמון הפוסט , איכות הכותרת המקדימה והאימפקט
שהשימוש במערכת יוצר. את ההצלחות ניתן לשחזר ואת הטעויות לתקן.
לראות
את ההתקדמות בעיניים – דוחו"ת מתקדמים
ממשק
הדוחו"ת החדש של t-roo פותח מתוך צורך קיים ומתוך הבנה כי יכולות
המערכת הינן אבן יסוד בפעילות השיווקית של עסקים בישראל וכי יש לתת בידיהם את לא
רק את הכלים לשווק ולמכור באמצעות תוכן ונוכחות חכמה ברשתות חברתיות אלא גם לספק
להם את התובנות הנכונות לטיוב התהליך.
תכננו,
עיצבנו ובנינו את הדו"ח מתוך ראייה של הלקוח העסוק אשר זקוק לשני דברים
מרכזיים:
1. Snapshot
– תמונת מצב מהירה ועדכנית המבהירה בצורה פשוטה את המצב הנוכחי
2. In
depth – דוחו"ת עומק
המאפשרים "צלילה" לנתונים וביצוע ניתוחים והסקת מסקנות לגבי המשך הדרך.
אנחנו
ממליצים בחום לבעלי עסקים לקחת שליטה על שיווק העסק שלהם ולעשות שימוש מושכל
במערכת הדוחו"ת החדשה, את התוצאות אתם תראו לבד- זאת ההבטחה שלנו.
3 תגובות:
שלום חלי נשמע מעולה. כמנויה שלכם שמרגישה שאתם ממשיכים כל הזמן לפתח ולהתפתח אני ממליצה שמדי פעם כשיש שינויים משמעותיים תעשו וובינר למנויים ותסבירו איך כל הדברים החדשים עובדים בפועל כי אני לא ממש מבינה איך לנצל את השינויים הללו לטובת העסק שלי. ההדרכה עם אלעד בהתחלה היתה מעולה אבל רק אחרי תקופה אתה מתחיל להרגיש שאתה מבין משהו ואז צריך עוד הדרכות תוך כדי תנועה, במיוחד כשיש שינויים ותוספות. לשווק כל הזמן ולמצוא לקוחות חדשים זה נחמד אבל עוד יותר נחמד לדאוג ללקוחות הקיימים ולראות שהם אכן יודעים איך לנצל את כל החידושים. מקווה שהבנת אותי. המשך הצלחה, אביבה
היי, גם אני עברתי בתחילת הדרך הדרכה טלפונית עם אלעד שמאוד מיקדה ועזרה. אני מאוד מסכימה עם קודמתי בנושא החידושים והצורך בהדרכות.
לא הבנתי אם הדוחות המדוברים הם גם לבעלי דפי עסקיים בלבד או רק לבעלי אתרים המשתמשים בבלוגים וכו'? בקיצור, צריך הדרכה מקרוב. תודה, ג'וד
תודה רבה על הפרגון! אני עונה בהודעה אחת לשני הטוקבקים.
ההדרכה בתחילת הפעילות היא נקודת הזינוק בה מקבלים ידע וכלים להתחיל את הפעילות.
T-ROO מתעדכנת ומתחדשת בדיוק כפי שהעולם האינטרנטי סביבה מתחדש כל הזמן.
מערכת הדוחות החדשה של T-ROO תהיה זמינה בתקופה הקרובה למנויים ותאפשר לצפות ולנתח את הפעילות השיווקית בזכות דוחות ברורים ומפורטים שיציגו את התקדמות הפעילות שלכם מרמת השידור ועד להקלקה על הלינקים בהודעות ששודרו לפייסבוק ולינקדאין, בלוגים וגם בדיוור.
זהו כלי שמאפשר למדוד כמה חשיפה והמרות שוות כסף ייצר התוכן שלכן, למדוד ולשפר.
כדי להתעדכן על כל מה שמתחדש ב T-ROO מומלץ להצטרף לוובינרים ב T-ROO ACADEMY. ישנן הדרכות תחילת פעילות ורענון והדרכות לפעולות מתקדמות, טיפים והכוונה ליצירת תוכן וסקירת אפשרויות מסויימות (כמו דוחות למשל) באופן ממוקד ומורחב.
לינק לכניסה ל T-ROO ACADEMY http://on.fb.me/19UhTTh
הוסף רשומת תגובה