יום שני, 29 בדצמבר 2014

T-ROO מובילה שינוי בשירותי התוכן לעסקים קטנים SmmsFix

כמה פעמים אמרת לעצמך " אני מוציא הרבה מידי כסף על שיווק ופרסום " כמה פעמים בדקת את תקציב השיווק והגעת למסקנה שזה לא הגיוני ? 
בעולם שבו השיווק השתנה והכל כל כך זמין ונגיש איך יכול להיות שאתם עדיין מוציאים כל כך הרבה כסף על פרסום ושיווק ? 
יכול להיות שזה בגלל ש"עוד לא העברתם הילוך " יכול להיות שזה בגלל שאתם עדיין חושבים שיש הבדל ופער בין הפעילות העסקית שלכם לבין השיווק ? יכול להיות שעוד לא הבנתם שמה שקורה בעסק שלכם זה השיווק האמיתי.


בכל פעם שאנחנו פוגשים בעלי עסקים מתוך אלפי לקוחותינו אנחנו מגלים שגם הם גילו את הבשורה ,הם מבינים שההתרחשות האמיתית,גם השיווקית,נמצאת ממש בהישג ידם. גם הענייני וגם הכספי.


הנה כמה נקודות חשובות :

  • שיווק איכותי ויעיל בעסק הקטן צריך לעשות עם תוכן ולא עם פרסומות!
  • תוכן הוא המשאב המרכזי שיש לכם בעסק.
  • שימוש בתוכן שלכם לא עולה לכם כסף.
אז איך תשתמשו במשאב הזמין ביותר בעסק שלכם תחסכו כסף וגם תשיגו הרבה יותר לידים ולקוחות ? 
ראשית,נסביר ממה בנוי המשאב הזה שקוראים לו תוכן ? 

א.תוכן טבעי ? מה שקורה בעסק שלכם זה הפרסום הכי טוב. הוא לא עטוף בפרסומת או במסרים מאורגנים על ידי פרסומאים. הוא מציג את את הפעילות האמיתית.

ב. תוכן מתחדש אל תחזרו על המסרים והתכנים שלכם.תדאגו לתוכן עדכני ומתחדש.למה ? כי פרסומות זה " פרסום עשן " ותוכן מתחדש מסקרן ופותח את עיניו של המתבונן .

ג. תוכן מעורר כדאי וצריך ליצור תוכן שיעורר אצל הקורא רגש. כעס. דמעה. צחוק . תגובה. כח תוכן שיגרום ללקוח ליצור איתו מעורבות הוא תוכן טוב.

ד.  Keep It Simple, Stupid  כדאי לייצר תוכן פשוט. לא לסבך את הקורא או הצופה ובעיקר להגיד לו בקצרה מה הוא צריך לעשות כדי לקבל עוד מידע ..

במאמר אורח שכתבתי בבלוג של קולגה כתבתי  שהתוכן הוא העם  אפשר לקרוא על זה עוד .

אז מה המהפכה שעשתה T-ROO ? מהפכת ה SmmsFIX !

מה זה SmmS FIX ? עולם השיווק עובר מהפכה כבר כמה שנים. חלק גדול מהמהפכה קשור ב
social media marketing solutions ( פתרונות שיווק במדיה חברתית )וחלקו קשור בניהול הפצת תוכן באמצעות אוטומציה וניהול קמפיינים.


אנחנו בתיראו טכנולוגיות,מפתחי מערכת T-ROO,פיתחנו כלי להפצת תכנים ברשתות חברתיות, דיוור ובבלוגים ובתוכם כלי ניטור ומעקב לבחינת האפקטיביות של כל תוכן.

ועכשיו,תיראו ממשיכה במגמה ומציעה מודל שירותי תוכן לעסקים קטנים במודל SmmsFIX.מחלקת התוכן שלנו יודעת לעבוד לפי ארבעת עקרונות התוכן ולייצר עבור העסק הקטן הרבה תוכן במחיר FIX.

בזכות כלי האוטומציה שפיתחנו אנחנו יודעים לתת שירותי תוכן במחיר שהוא " מתחת לראדר " לבעלי עסקים ומתאים את עצמו לתקציב ולתוכן.

מודל SmmsFix מציע מהפך מחשבתי בתפיסת יצירת והפצת תוכן ומהווה פריצת דרך בשירותי תוכן והנגשתם לבעלי עסקים קטנים.

אם החלטת להשתמש במשאב הקיים אצלך בעסק ולחסוך כסף זה הזמן לקבל מאיתנו פרטים על מודל SMMSFIX לעסק שלך .

כדאי להשאיר פרטים כאן ונחזור אליך .




* שם:
* דוא"ל:
* טלפון:

אין תגובות: