יום רביעי, 24 בספטמבר 2014

T-ROO איך אתם נראים...מערכת עיצוב התמונות החדשה שלנו עושה מהפיכה בפייסבוק וב Linkdein


אומרים שתמונה שווה אלף מילים, אז עם T-ROO היא שווה הרבה יותר. ברור הרי שתמונה מושכת את העין ו"קוראת" לגולשים" להיכנס ולראות את התוכן שמאחוריה. תמונה מעוצבת וטובה מבהירה את המסר בשנייה, היא מעוררת סקרנות ומגרה את הקורא להמשיך ולהקליק. אולם, מה הבעיה? פייסבוק ולינקדאין לא מאפשרים עריכה אמיתית של התמונות המצורפות לקישורים ולתוכן. פה בדיוק אנחנו משנים את התמונה....

כאשר מעלים קישור בפייסבוק Linkedin  פעמים רבות התמונה אשר מוצגת באופן אוטומטי פשוט לא נראית טוב ולא משרתת את המטרה. מבאס? ברור. השקעתם בתוכן שופרא דשופרא, חשבתם, כתבתם, מצאתם תמונה, באתם לשדר אותו ואז למנגינת לבכם היא לא נראית טוב. גם לנו זה קרה וגם אנחנו התבאסנו. ההבדל הוא שאנחנו החלטנו לעשות עם זה משהו ולשפר את כל העניין הזה לטובת הלקוחות שלנו (זה אתם...)

מהיום השליטה על התמונות המצורפות לשידורים שלכם בפייסבוק ובלינקדאין עוברת לידיים שלכם! לא עוד חצאי תמונות ושברי ויז'ואלים מאכזבים אלא אפשרות עריכה ישירות מתוך שולחן העריכה שלכם.

איך עובד הקסם? את האמת, זה די פשוט וכמו כמו כל דבר בצה"ל הוא מתחלק לשלושה חלקים:

מעלים : נכנסים לשולחן העריכה ובוחרים לפרסם הודעה. כותבים כותרת מעניינת שכבר תתפוס את העין (תחשבו טוב על הכותרת שלכם, היא חשובה כמו התמונה). באופן אוטומטי המערכת שלנו תציג תמונה מתוך התוכן. התאכזבתם מהתמונה? כאן אנחנו נכנסים לתמונה (תרתי משמע...)


עורכים: עכשיו יש לכם שתי אפשרויות 

בחירה: לדפדף באופן עצמוני (מילה שלמדנו בטלוויזיה) בין התמונות שבתוכן ולבחור תמונה אחרת שיותר מתאימה.
העלאה: אף תמונה שיש שם לא נראית טוב? אין בעיה, אתם יכולים ללחוץ על כפתור העלאת התמונה ולהעלות תמונה אחרת שנראית מיליון דולר.
משדרים: זהו, סיימתם. נשאר לכם רק לפרסם את הפוסט שלכם.




כמה פשוט, ככה יעיל וחשוב.
אנחנו ממליצים לכם בחום מהיום להשתמש בפונקציה החדשה. אתם תראו לבד כמה הכוח המשולב של כותרת מעניינת, תמונה איכותית ומושכת עין עם תוכן מצויין יעלו לכם את אחוזי הפתיחה, בואו תראו לבד כמה זה קל. 


לכבוד השנה החדשה אנחנו שמחים גם לשחרר רמזים



ראשונים על המיתוג המחודש של T-ROO שהוא רק התחלה של חידושים טכנולוגיים שיהיו זמינים במהלך החודשים הקרובים


תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

תודה על המידע
משה הרשקו
Forward
ייעוץ עסקי