יום ראשון, 1 ביוני 2014

מהיום T-ROO גם בלינקדאין

מהיום T-ROO גם בלינקדאין
Social media management software (ראשי התיבות הן SMMS ).מדובר על שם כולל למערכות טכנולוגיות שמאפשרות למשווקים, עסקים, ארגונים וחברות ליצור קשר עם יותר אנשים ביותר מקומות באמצעות כלי אחד.
מערכת T-ROO מאפשרת לבעלי עסקים, מנהלי שיווק ומנהלי תוכן בארגונים ליצור קמפיינים משולבים וארוכי טווח באמצעות ניהול והפצת תכנים טבעיים ואיכותיים למגוון ערוצי שיווק אינטרנטיים באמצעות מיכון ואוטומציה של תהליך השיווק הטבעי.
עדכנו תוכן בבלוגים, קדמו תנועה לאתר האינטרנט, שלבו הפצת דיוור ישיר. ייצרו נוכחות בולטת בפייסבוק , ומהיום... גם בלינקדאין.



מה זה לינקדאין?
לינקדאין היא רשת חברתית מקצועית, אשר נועדה ליצירת קשרים מקצועיים ועסקיים בין משתמשי האתר.
שיתוף תכנים בלינקדאין מאפשר לכל אחד למצב את עצמו כאוטוריטה בתחומו, בקרב משתמשי האתר.
על מנת להגיע לחשיפה מקסימלית בלינקדאין רצוי לפעול בקבוצות.

קבוצות לינקדאין – למה זה טוב?
קבוצות לינקדאין מורכבות מקהילות משתמשים בעלי מכנה משותף מקצועי או עסקי כלשהו כגון, תחומי עניין, מוסד לימודי, השתתפות בכנס או מפגש, ניסיון מקצועי ועוד.
קבוצות לינקדאין הן פורומים שדרכם ניתן לחשוף תוכן למשתמשים אחרים, ולהרחיב את מעגל הקשרים המקצועי.
כל משתמש יכול להצטרף לקבוצות קיימות או ליצור חדשות בעצמו. הקבוצות בלינקדאין מאפשרות לחבריהן לפתוח דיונים בנושאים שונים, לשתף רעיונות, לפרסם הודעות וכד'.
יתרון נוסף של קבוצות הלינקדאין הוא, שהודעות ותגובות המתפרסמות בקבוצות נשלחות לכל משתמשי הקבוצה בדוא"ל, בהתאם להגדרות המשתמש, על מנת לעדכן אותם ביעילות רבה יותר.




 למה T-ROO?
רק עם מערכת T-ROO תוכלו לשלב הפצת תוכן לקבוצות לינקדאין אליהן אתם מחוברים, ביחד עם עדכון תוכן בכל מגוון יעדי פייסבוק (קבוצות, פרופיל אישי ודף עסקי), להפיץ את התוכן בדיוור אלקטרוני ולעדכן אותו כפוסט חדש בבלוג או באתר.
קלות שיתוף התוכן באמצעות מערכת 
T-ROO תאפשר לכם לייצר נוכחות חזקה בערוצי במגוון ערוצי התוכן המקוונים, ולהגיע ליותר לקוחות בפחות זמן, השקעה כספית והתעסקות עם פעולות המחשב.

אפשרות ההפצה לקבוצות לינקדאין זמינה למשתמשי החבילה המורחבת ומעלה.

אין תגובות: