יום ראשון, 17 באוגוסט 2014

מסלול המראה בטוח לדפי הנחיתה שלכם כל מה שאתם לא מביאים בחשבון ועלול לפגוע בקמפיין שלכם

נתחיל מהחדשות הרעות- תארו לעצמכם שהשקעתם בעמוד נחיתה, כסף בתקציב לגוגל , בתוכן ובשיווק ופתאום הקמפיין שלכם מוגדר על ידי גוגל כספאם. ואתם בכלל מקדמים צימר או מוכרים פרחים. לא נעים...אבל יש גם חדשות טובות- יש פתרון מעולה וחינמי לעניין, פשוט תמשיכו לקרוא.

אז נתחיל מהסוף – דפי נחיתה הם אמצעי מצוין לניהול הקמפיין שלכם. דף נחיתה מקצועי שמציג בצורה חכמה את ההצעה שלכם ומניעה לפעולה את הגולשים הוא הבסיס לכל שיווק מבוסס תוצאות באינטרנט. ועד כאן המובן מאליו.

ונחזור להתחלה ברשותכם. אחד האספקטים שממנו רבים נוטים להתעלם בבניית עמודי נחיתה הוא הפלטפורמה עליו הם בונים את הנכס השיווקי שלהם (עמוד הנחיתה, כן? זה נכס) והיכן הם מאכסנים אותו. ישנן חברות בשוק האינטרנט אשר מציעות פתרונות גנריים לבניית ואכסון עמודי נחיתה אולם אליה וקוץ בה...אולי קל לבנות ולהקים את עמוד הנחיתה ופתרון האכסון נראה פשוט וזמין אולם מאחורי הקלעים מסתתרים שיקולים שאתם לא מביאים בחשבון ושעלולים לגרום לבעיה בהמשך.

בניית עמוד נחיתה במערכת גנרית גורמת לעמודי הנחיתה שלכם להראות כמו של מרבית המשתמשים האחרים במערכת שמשתמשים באותן תבניות. איפה הייחוד והמגע האישי שלכם? העסק שלכם הוא אתם וצריך להציג אתכם בצורה הייחודית ביותר, לא?  

אולם הבעיה הגדולה ביותר בשימוש במערכות כאלו מעבר לעניין העיצובי היא עניין האכסון. נכון, רובנו לא ממש מבינים בזה והדבר נשמע לנו כמו סינית ורק רוצים פתרון מהיר, אולם מהיר זה לא תמיד אומר שזה מה שממש מתאים לכם. לעיתים שרתי אכסון של חברות גדולות נחסמים על ידי גוגל ומוגדרים כספאם. הדבר קורה עקב העובדה שישנם מפרסמים אשר משתמשים במערכת ועושים בה שימוש כנגד מדיניות גוגל. אבל מי נפגע מזה? צדקתם - אתם. לא חבל?

ועכשיו ההסבר הפשוט יותר ולא בסינית. כאשר אתם מאכסנים את עמוד הנחיתה שלכם בשרת שעליו נמצאים גם דפי נחיתה נוספים של חברות אחרות גוגל מתייחסת אל כולם בצורה שווה. בתיאוריה זה נשמע הוגן ושוויוני, בפועל זה פחות נחמד. המשמעות היא שאם ישנם משתמשים על גבי אותו שרת שעושים בו שימוש לרעה ומפרסמים באמצעותו גם תכנים בניגוד למדיניות של גוגל (הימורים, פורנוגרפיה וכו') גוגל "מענישה" את כל השרת עליו מאוכסנים דפי הנחיתה, גם אם הם תמימים כמו זה שלכם. מעצבן? מעצבן. לא הוגן? גם נכון.

אז מה עושים? בדיוק בשביל זה אנחנו פה. מערכת T-ROO מציעה לכם פתרון אחר וחכם  עבור דפי הנחיתה שלכם. אנחנו מציעים לכם לבנות את עמודי הנחיתה שלכם לא על גבי המערכת שלנו אלא על גבי המערכת של....גוגל עצמה. זה חינם, זה ייחודי, וזה לחלוטין הגיוני.

אנחנו מציעים לכם לבנות את דפי הנחיתה שלכם על גבי מערכת blogger ששייכת לגוגל עצמה. המערכת חינמית ומציעה לכם אינספור אפשרויות עיצוביות בהתאם לצרכים שלכם וגמישות אינסופית כמעט ואפשרויות עדכון וריענון תמידיים.

אולם היתרון הגדול ביותר בשימוש ב blogger הוא מבחינת האכסון. דפי הנחיתה שלכם יאוכסנו באופן אוטומטי על גבי השרתים של גוגל עצמה, אתם צריכים יותר מזה? אין צורך לחשוש מהשכנים שלכם בשרת (לפעמים, השכנים באמת אינם טובים בעיניי...) , מתחזוקה, מבעיות בדומיין של השרת ושאר מרעין בישין שעלולים להפיל לכם את הקמפיין שלכם שהשקעתם בו הרבה זמן, מחשבה ובעיקר כסף. גוגל אחראית, אתם רק צריכים לדאוג לתוצאות.

ואיך אומרים בערוץ הקניות? וזה עוד לא הכל. מעבר לעובדה שיש לכם גישה לאפשרויות עיצוב בלתי מוגבלות, גמישות עצומה בתכנון ובנייה של עמודי הנחיתה ושרותי אכסון שאפשר לסמוך עליהם בראש שקט יש יתרון עצום אחר – היות ובחרתם להשתמש בפלטפורמה שלהם, גוגל תמיד תעדיף תכנים אשר נמצאים ומקודמים אצלה, מה שנקרא "עניי עירך קודמים". זה לא שקראנו לכם עניים אלא רק אנחנו אומרים שגוגל באופן טבעי תעדיף לחשוף ולקדם תכנים שהם חלק מהמערכות שלה.

יש לכם אתר משלכם? אפילו יותר טוב. בנו את עמוד הנחיתה שלכם ישירות בתוך האתר שלכם ותזכו לא רק לאכסון שאתם בוטחים בו אלא גם תיהנו באופן ישיר מתרומה ישירה לקידום האתר שלכם כתוצאה מהתנועה אליו ומעצם העובדה שגוגל נותנת משקל גבוה יותר לאתרים. צריכים עוד סיבות למה לעשות את זה בצורה הזו?

בואו נסכם לכם את מה שאמרנו עד עכשיו ואת היתרונות שבבניית עמודי הנחיתה שלכם ב blogger או באתר שלכם וקידום שלהם על ידי מערכת T-ROO
·        אפשרויות עיצוב שמאפשרות ייחודיות
·        גמישות במבנה ובתוכן
·        אכסון על גבי מערכות גוגל עצמן
·       אין חשש מהשפעות של משתמשים אחרים במערכת על הקמפיינים שלכם ·     
            אין חשש מהגדרת הדומיין שלכם כספאם
·        עדיפות בקידום על ידי גוגל
·        יצירת תנועה לאתר שלכם

את T-ROO תכננו מתוך מחשבה של הדבר הכי חשוב במערכת –הלקוחות. אנחנו מבינים שלא כולם מבינים את הצד הטכני ולכן אנחנו מציעים להם את הפתרון הטוב ביותר עבורם. אנחנו מציעים להם את הטוב ביותר שגוגל יכולה להציע להם ואת הטוב ביותר שאנחנו יכולים להציע – קידום ושיווק באמצעות תוכן. ככה דפי הנחיתה שלכם לא רק ייראו טוב יותר ויהיו בטוחים יותר אלא גם יקודמו בצורה האופטימלית.

 מתכננים קמפיין מבוסס עמודי נחיתה? T-Roo איך עושים את זה נכון. אתם מוזמנים ליצור   איתנו קשר ולשמוע על הפתרונות הבטוחים והאיכותיים שלנו לקמפיינים שיווקים מבוססי עמודי נחיתה. 

אין תגובות: