יום חמישי, 15 במאי 2014

קמפיין תוכן באינטרנט " אם תפעל נכון ברשת תשגע את השוק "

ניהול קמפיין תוכן באינטרנט הפך לכלי משמעותי בפעילות שיווקית. נוכחות יום יומית ברשת היא המפתח להצלחה שיווקית ועסקית. ההבנה שיצירת נראות שיווקית ברשת היא המפתח לפעילות שיווקית אפקטיבית וזולה היא הבנה שחילחלה כבר אל המגזר העסקי בחברות וארגונים גדולים והיא הולכת ומחלחלת את מגזר הSMB ( עסקים קטנים ובינוניים ) רובם הפנימו את הירידה החדה באפקטיביות של שטחי פרסום ורכישת מדיה בדמות באנרים ופרסומות ומתחילים לפעול בזירת התוכן האינטרנטי המשולב .


גאי קוואסקי  Guy Kawasaki  גורו היזמות הגדול הצהיר :
 'If You're Using Social Media Right, You Will Piss Some People Off'  
נוכחות יום יומית ברשת באמצעות תוכן אמיתי טבעי וענייני יכולה להוות הפלטפורמה ליצירת תנועה לאתר שלך למיצוב המותג שלך ולהמרה טובה בין חשיפות ללקוחות בפועל , ברור היום כי חשיבות יצירת קמפיינים מבוססי תוכן ולא קמפיינים מבוססי אינפורמציה ופרסומות היא הכלי הזול והזמין ביותר לבעלי עסקים.

פעילות תוכן אפקטיביות תלויה בשני גורמים משמעותיים : 

  • תקציב והקצאת משאבי 
  • ייצור והפקת תכנים.
נושא התקציב והקצאת הזמן הוא בדרך כלל הנושא הבעייתי ביותר בעסק הקטן והבינוני ובוודאי העסק הזעיר. עסקים כאלה נדרשים לפעילות שיווקית אינטנסיבית על מנת ליצור נראות שיווקית ,נוכחות ופעילות עסקית משמעותית .הבעיה היא שלעסקים האלה אין תקציב לקמפיינים ולרכישת מדיה ובמקביל אין להם מספיק זמן לפנות ליצירת קמפיינים מבוססי תוכן שעובדים עבור העסק שלהם .

הפקת התכנים גם היא סוגיה בעייתית בעסק הקטן שחושב בטעות כי הפקת תוכן דורשת תמיד כותב תוכן או עיתונאי במשרה מלאה. העסק הקטן יכול ליצור נוכחות תוכן באמצעות תוכן טבעי ואמיתי על המתרחש בעסק שלו.
בעל העסק הקטן יכול צריך להפיץ ברשת תכנים אותנטיים שנולדים בתוך העסק. חוות דעת של לקוחות , מפגשים עם לקוחות .תמונות ואירועים שמרחשים בעסק ואפילו את החוויות שלו מניהול העסק ומתוצאות הפעילות שלו.כל הדברים האלה הם תוכן איכותי ואותנטי.

אוטומציה בשיווק היא הפתרון המושלם לעסקים קטנים שצריכים לנתב את פעילות ניהול העסק ותפעולו במקביל לניהול השיווק .ניתן לבנות קמפייני תוכן משולבים רשתות חברתיות בלוגים ודיוור ישיר באמצעות כלי אוטומציה שמאפשרים להניע תוכן ברשת ללא פגיעה בפעילות השוטפת של העסק .
מערכת T-ROO היא כלי לניהול תוכן אינטרנטי והיא מאפשרת להפיץ תכנים באינטרנט באמצעות אוטומציה.
ניתן לבנות תכנים איכותיים ולהזין אותם מראש לתוך מערכת T-ROO לבחור יעדים וזמני הפצה ולדעת שתכנים יטפטפו לתוך הרשת ויגרמו ליותר אנשים להיחשף לתכנים של העסק 

מערכת T-ROO מאפשרת לעסקים ליצור קמפיין משולב בפייסבוק בלינקדאין בבלוגים ובאמצעות דיוור ישיר בלחיצת כפתור וליצור נוכחות תוכן ברשת - ללא הפסקה.  
המערכת היא כלי שיווקי לבעלי עסקים שצריכים ליצור תנועה משולבת ליצירת מכירות . פניה של לקוחות בפייסבוק או באמצעות לינקדאין ,איסוף לידים באמצעות קודי נחיתה המוטמעים בבלוג ( Blogger ) ויצירת תנועה מעגלית לעסק שלהם .כלי אוטומציה כזה משפר את ההמרה (CRׂ) ומצמצם את הוצאות השיווק ללא צמצום בפעילות השיווקית . 
פעילות מעגלית באמצעות אוטומציה בשילוב תכנים מעניינים המפוזרים ברשת יוצרים "הנעה לפעולה " גם בקרב האנשים הנחשפים לתכנים . הם עשויים להיות המשווקים הטובים ביותר והזולים ביותר עבור העסק הקטן . סרגלי שיתופים מגוונים המוטמעים במערכת הדיוור של T-ROO מאפשרים לתוכן להיות ויראלי .

מערכת T-ROO היא המערכת היחידה שמאפשרת לבעלי עסקים לשלוח באמצעות דו"אל את הסטטוסים שלהם מפייסבוק ולאפשר להעביר את התוכן הלאה לרשתות חברתיות נוספות .באמצעות כלים אלה הפצת התוכן הופכת לטבעית .





תוכן טבעי ויראלי חוצה פלטפורמות מעגלי והמשכי הוא המפתח לחיסכון בעלויות שיווק ולהגברת הפעילות בעסק שלך .בעידן האינטרנטי שילוב בין אוטומציה מערכות חכמות רשתות חברתיות ודיוור אלקטרוני הם המפתח לשיווק אפקטיבי . עסקים קטנים שלא יפנימו את השינוי עלולים להישאר מאחור .

כתבה מעניינת שפורסמה ב The Marker על אוטומציה בשיווק כאן .

להרשמה למערכת www.t-roo.co.il .


תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

מאמר מעניין מאד
משה הרשקו
Forward
ייעוץ עסקי