יום שני, 21 באפריל 2014

Social media management software

יותר אנשים  יותר מקומות  יותר אינטראקציות יותר המרות 

בעידן בו התחרות על הלקוח ועל תשומת ליבו מתעצמת נוכחות אינטרנטית רחבה היא אחד המפתחות ליצירת מעורבות רבה יותר ואינטראקציות רבות יותר עם לקוחות,משתמשים,מתעניינים ומתחרים.
יותר חשיפה, ליותר אנשים ביותר מקומות מובילה ליותר המרות.
מערכות SMMS כמו מערכת T-ROO מאפשרות לבעלי עסקים,מנהלי שיווק ומנהלי תוכן בארגונים ליצור קמפיינים משולבים וארוכי טווח באמצעות ניהול הפצת תכנים טבעיים ואיכותיים ( כגון בלוגים, תנועה לאתר האינטרנט,הפצה משולבת של דיוור ישיר ועוד ..) באמצעות מיכון ואוטומציה של תהליך השיווק הטבעי .

מה זה SMMS ומה היא שיטת השיווק הזאת ?

Social media management software (ראשי התיבות הן SMMS ).מדובר על שם כולל למערכות טכנולוגיות שמאפשרות למשווקים,עסקים,ארגונים וחברות ליצור קשר עם יותר אנשים ביותר מקומות באמצעות כלי אחד.
מערכות  SMMS מאפשרות לבעלי העסקים שרואים חשיבות בהפצת תוכן ככלי שיווקי לנהל את האינטרקציה עם הלקוחות משולחן עריכה אחד .
בטווח הארוך ,שימוש במערכות SMMS דוגמת T-ROO מאפשרת לארגונים, בעלי עסקים וחברות ליצור השפעה ברשתות החברתיות ולהניע יותר אנשים לפעולה מעגלית ולשיתוף מחזורי של תכנים. הפעולות הללו מובילות ליותר המרות ויותר מכירות .

פעילות באמצעות מערכות SMMS משולבות במערכות דיוור והפצה לבלוגים מייצרות עבור הארגון ,העסק והחברה מודעות רבה למותג ולערכיו וכמובן למסרים השיווקיים הנגזרים ממנו. לא מומלץ להשתמש במערכות כאלה להפצת תכנים מכירתיים בלבד אלא ליצירת אינטראקציות איכותיות עם יותר אנשים - תנועה לאתר או לבלוג . קליקים בדפי נחיתה ,לייקים , שיתופים ותגובות. 

מערכת T-ROO מאפשרת ניהול כולל של מערך השיווק בלחיצת כפתור .ניתן לשלוח לרשימת התפוצה שלך כל סטאטוס שמופץ בפייסבוק לעשרות קבוצות עניין . את הסטאטוס הזה יוכלו להפיץ המשתמשים למגוון רשתות נוספות באמצעות סרגל שיתופים עשיר.
אפשר לנהל תכנים ולהפעיל מערך שיווקי שלם באמצעות בניית קמפיינים לנוכחות ,הפצת ערכי מותג ואינטראקציות תוכן עם לקוחות מתעניינים ונוכחים במרחב האינטרנטי .
מערכת T-ROO היא כלי הSMMS היחיד בעל ממשק בעברית המשלב גם מערכת דיוור וגם מערכת ניהול בלוגים.

לחבילת הניסיון אפשר להירשם כאן .



 

אין תגובות: