יום ראשון, 11 באוקטובר 2015

חשבנו שאנשים רוצים לשווק לבד ואז גילנו שהם רוצים הכל חוץ מלהיות ולעשות לבד !

העסקים הקטנים רוצים הרבה יותר ! הם מבקשים שני דברים משמעותיים Do it for me  ולעיתים קרובות Do it with me.

בשנים האחרונות רווחה הדעה שעסקים קטנים רוצים לעשות את הכל לבד, מאות כלים טכנולוגיים פותחו בכדי לאפשר לעסקים לחסוך בעלויות ולבצע את הפעילות השיווקית בעצמם. הקהילה המקצועית פיתחה במקביל לכלים הטכנולגיים מאות מערכי הדרכה וקורסים שייסעו לבעלי העסקים לעשות את הפעילות השיווקית בעצמם .לעיתים קראו לזה Marketing automation ולעיתים קראו לזה Do It Your Self אבל תמיד התוצאה היתה דומה - הרוב המכריע של המשתמשים נזקקו גם למימד האנושי.מישהו שיבנה איתם אסטרטגיה שיווקית ויבצע עבורם את עבודת הContent Marketing.

התפיסה שפעילות שיווקית היא כמו לבנות שידה מאיקאה בשיטת Do It Your Self נראתה כמו הדבר הנכון לרוב מפתחי הטכנולוגיה. אנחנו , אנשי השיווק  הבנו מהר מאוד שרוב העסקים הקטנים רוצים הרבה יותר. הם מבקשים שני דברים משמעותיים Do it for me  ולעיתים קרובות Do it with me.


איך זה השפיע על ההתפתחות שלנו כחברת שיווק אינטרנטית ?

מעבר לפיתוח הטכנולוגי הוספנו מחלקה שלמה שמלווה את העסק בחשיבה העיסקית שלו. בפיתוח אסטרטגיה דיגיטלית ובביצוע של השיווק האינטרנטי. גילנו שהטכנולוגיה פתרה חלק מהבעיה אבל לא את כולה.הלקוחות שלנו לימדו אותנו שגם בעידן הטכנולוגי הממשק האנושי והחשיבה היצירתית הם המחסור הגדול ביותר שאיתו מתמודד בעל העסק הקטן.
הוא זקוק למישהו שיחשוב איתו שילווה אותו ושיבצע עבורו את המימד המשמעותי ביותר שהופך את הטכנולוגיה ליעילה החשיבה היצרתית.



אז מה אנחנו עושים ?

קודם כל אנחנו מלווים את העסק בהתפתחות טבעית .פעילות התוכן שלנו היא אקטיבית ( לא,אנחנו לא עושים מודעות או פרסומות ) אנחנו הזרוע השיווקית של העסק. האנשים שלנו הם קודם כל אנשי שיווק ורק אחר כך אנשי טכנולוגיה. אנחנו משתמשים בMarketing automation באמצעות מערכת T-ROO אותה פיתחנו כדי ליצור מיתוג אקטיבי באמצעות Content Marketing ובעצם מאפשרים לבעל העסק לעסוק בליבת העסק שלו ולקבל שירות שיווקי דיגיטלי On Line

מי הלקוחות שלנו ?

ל T-ROO יש שני קהלי מטרה מרכזיים .
משתמשים מקצועיים שבוחרים בכלי הטכנולוגי ומפעילים אותו לבד עבורם או עבור לקוחותייהם.
עסקים קטנים שזקוקים לאנשים מקצועיים שיחשבו איתם, ילוו אותם, ויעשו עבורם את הפעילות השיווקית הדיגיטלית משום שהם לא רוצים להיות לבד.

מה אנחנו  עושים ?
בT-ROO ממנים לך מנהל שיווק דיגיטלי שעובד בשבילך ואיתך על אסטרטגיית הדיגיטל של העסק, יוצרים תהליך תוכן מעגלי ושלם שכולל כתיבת בלוג ניהול הרשתות החברתיות בניית מאגר מידע וניהול האוטומציה השיווקית באמצעות דיוור. 
את כל הפעולות הללו אנחנו עושים באמצעות כלי השיווק T-ROO ובאמצעות צוות מנהלי השיווק שעומד לרשות כל עסק - ולכל עסק מנהל שיווק משלו. 

מה החידוש שT-ROO מביאה לשוק העסקים הקטנים ?
עד היום סיפרו לעסקים הקטנים שהם יכולים לעשות הכל לבד, הטכנולוגיה הזמינה אכן מאפשרת לעשות זאת אך המחסור הגדול הוא ברעיונות ובפיתוח אסטרטגי שיווקי .
T-ROO עונה על המחסור האמיתי בשוק אנחנו מכנים אותו " מישהו לרוץ איתו " וכאן מתקיים החיבור הגדול בין האדם למכונה.

איך השוק מגיב לבשורה ?
הגידול בפעילות של T-ROO מדהים אותנו. ההבדל בין למכור תוכנה בזול לבין למכור שירות הוא לעיתים הבדל של מאות שקלים ובכל זאת נראה כי שיטת We will do it for you היא בדיוק הבשורה שהשוק חיכה לה.


   ליצירת קשר עם צוות T-ROO 
   offic@t-roo.co.il 
   1-700-508-308 








אין תגובות: