יום חמישי, 30 ביולי 2015

שיתוף פעולה חדש בעולם השיווק Bthere מערכת מסרים מתקדמת לתקשורת שיווקית לעולם העיצוב והבנייה והאדריכלות


קבוצת בית ונוי "בית ונוי" וחברת הסטארט-אפ T-ROO משיקות שיתוף פעולה ייחודי המציע לבעלי עסקים בתחום העיצוב האדריכלות והבנייה - שירותי ניהול שיווקי כוללים באמצעות תוכן ורשתות חברתיות



קפיצת מדרגה שיווקית

שיתוף פעולה מיוחד הושק בימים אלו על ידי שתי החברות. מטרת המיזם המשותף, אשר נקרא Bthere היא להציע לבעלי עסקים בתחומי העיצוב האדריכלות והבנייה קפיצת מדרגה בתחום השיווק הדיגיטלי.
עולם השיווק עבר מהפיכה משמעותית בשנים האחרונות וכובד המשקל של הפעילות עבר לעולמות הדיגיטליים כמו האינטרנט והסלולאר.

בנוסף, הנוכחות ברשתות החברתיות הפכו מזמן לכורח המציאות עבור בעלי עסקים אשר מבקשים לייצר תקשורת אפקטיבית עם קהל הלקוחות שלהם. שיתוף הפעולה החדש הזה הינו אבן דרך נוספת בשדרוג עסקים לעידן החדש של השיווק המקוון.

שם המשחק –חשיפה


מילת המפתח כיום היא "חשיפה" – חשיפה גבוהה יותר לכמות קוראים ומשתמשים פוטנציאליים מעלים את הסיכויים ליצירת עסקאות ולבניית תדמית חיובית למותג. חלק נכבד מתהליך החשיפה ללקוחות מבוצע באמצעות תוכן. בעידן בו המשתמשים כבר אינם רואים את הבאנרים המוצגים להם (תופעה פסיכולוגית הנקראת "עיוורון באנרים") חשיפה שיווקית מושגת באמצעות תוכן איכותי ובצורה רציפה ונוכחות ברשתות חברתיות.
קבוצת "בית ונוי" ו  T-ROOהחליטו להרים את הכפפה ולהציע שירות ייחודי לתעשיית העיצוב האדריכלות והבנייה ולהציע חבילה כוללת לנוכחות מקוונת והעצמת החשיפה השיווקית באמצעות תוכן.

קונספט חדש בעולם השיווק – "המנהל הדיגיטלי החכם" 

עסקים רבים אינם משווקים את עצמם בגלל חוסר ידע, הבנה או זמן. Bthere מביאה קונספט חדש לעולם העיצוב והבנייה ומציגה שירות ייחודי- מנהל דיגיטלי חכם. 


במסגרת השירות איש מקצוע, מומחה תוכן דיגיטלי ומדיה חברתית, ינהל עבור הלקוחות את התוכן השיווקי שלהם. השירות, המקיף מסוגו בישראל, מציע חבילת תוכן מקיפה והגברת הנוכחות ברשתות החברתיות. במסגרת החבילה מומחי התוכן של T-ROO ישלחו ניולזטרים ללקוחות החברות, יפרסמו סטטוסים שיווקיים בפייסבוק, יעלו סטטוסים מקצועיים בלינקדאין, יכתבו מאמרים מקצועיים לצרכי קידום במנועי חיפוש ועוד.

לספר את סיפור המותג שלך-זה כל הסיפור

במסגרת שיתוף הפעולה, לקוחות Bthere ייהנו מחשיפה מוגברת בערוצי התוכן הדיגיטליים של קבוצת "בית ונוי" באמצעות פרסום פריטי תוכן מגוונים כגון כתבה עם מנכ"ל החברה, כתבת תוכן על המותג וחשיפה בבלוג. 
המיזם פותח פתח לעסקים רבים בתחום העיצוב  האדריכלות והבנייה לספר את "סיפור המותג" שלהם, לחבר את הלקוחות לערכים המוספים שיש להם להציע להם ולפתוח בפניהם את עולמות התוכן הייחודיים שלהם.

מפעילות המיזם : חלוצת שיווק באינטרנט וגוף מדיה מוביל 

T-ROO נוכחות מקסימלית ברשת בלחיצת כפתור. T-ROO הינה חברת סטארט-אפ ישראלית הממוקמת בצפון הארץ. החברה פיתחה מערכת ייחודית ומתקדמת המאפשרת הפצת תוכן בלחיצת כפתור למקומות שונים ברשת. המערכת, פרי פיתוח ייחודי על טהרת הכחול-לבן, מתגאה בעצם עובדת היותה המערכת המתקדמת מסוגה בעברית המאפשרת ניהול שיווק מקוון בלחיצת כפתור ובצורה פשוטה וקלה.


קבוצת  "בית ונוי": החברה קיימת מעל 21 שנה וברשותה ערוצי תוכן ומדיה מגוונים לקהילת האדריכלות העיצוב והבנייה ולקהל הרחב ביניהם המגזין מוביל בתחומי העיצוב האדריכלות והבנייה "בית ונוי". המגזין מציג תכנים מגוונים בתחומי העיצוב והאדריכלות ונחשב כמוביל בתחומו. למגזין זרועות דיגיטליות המהוות השלמה והרחבה של המותג והתכנים שהוא מציע לקוראיו בנוסף לתכני המגזין המודפס. בנוסף החברה מקיימת  אירועים וכנסים לאדריכלים.









אין תגובות: