יום שלישי, 11 בנובמבר 2014

URL tags- מעקב סושיאל אמיתי בגוגל אנליטיקס

T-ROO משיקה את URL tags 
פונקציית תיוגים אוטומטית המאפשרת מעקב ביצועים בגוגל אנליטיקס 

להצלחת פעילות שיווקית נדרשים שני דברים: תכנון ונתונים. לא ניתן לבצע שיווק מושכל , ובטח שלא בעידן האינטרנט שמציף את כולם בעודף אינפורמציה, ללא נתונים מוצקים שמעניקים את התמונה המלאה ואפשרות לתכנן את הצעדים בעתיד.
על מנת לאפשר ללקוחותינו מעקב אמיתי אחר נתוני פעילות הרשתות החברתיות שלהם, אנו משיקים פונקציה חדשה אשר נועדה לתת מענה למקצועני תוכן, שיווק ומדיה את הכלי האמיתי למעקב אחר ביצועי קמפיינים באמצעות גוגל אנליטיקס - url tags.

במסגרת הפונקציה החדשה יתווספו תיוגים אוטומטיים לשידורים פריטי תוכן היוצאים מהמערכת למטרת זיהוי בגוגל אנליטיקס. מטרת הפונקציה החדשה הינה לאפשר מעקב רציף ומקיף אחר מקורות התנועה של השידורים מהמערכת בצורה מקצועית ומקיפה ולתת תמונת מצב מדויקת למקבלי החלטות ואנשי מקצוע מיומנים.

המידע המתוייג להצגה הינו :
·         הודעה / היפר לינק
·         ניוזלטר ובלוג  / טקסט עם קישור
·         ניוזלטר ובלוג  / תמונה עם קישור

מבנה התיוג המוזן הוא :
·         מקור התנועה (Source)            "T-ROO"
·         מדיום (Medium)         Facebook/LinkedIn/Email/Blog
·         קמפיין (Campaign)    מזהה השידור הייעודי של מערכת T-ROO

פילוח הנתונים מאפשר ללקוחות לזהות בגוגל אנליטיקס את ביצועי הקמפיינים שלהם אשר מבוצעים באמצעות מערכת t-roo על פי שלושת סוגי התיוגים וכך לדעת בבירור אילו פעילויות מייצרות עבורם את הטראפיק הגבוהה ביותר וכן מאיזה מדיה מיוצרת התנועה האיכותית ביותר. 

הפונקציונליות החדשה מתווספת באופן אוטומטי למערכת t-roo ומוצגת ללא כל צורך בביצוע פעולה מיוחדת או הגדרות משתמש נוספות בגוגל.

על מנת לצפות בנתונים המפולחים יש לבצע את הפעולות הבאות בגוגל אנליטיקס באיזור הווידג'טים על ידי יצירת ווידג'ט חדש:






אין תגובות: