יום שישי, 9 באוגוסט 2013

מערכת תיראו T-ROO החידוש הוא בקונספט !

האם בעל עסק צריך רק לפרסם ? התשובה היא לא!

בעל עסק צריך לשתף. אנשים משתפים יותר מ16,000 מילים ביום.(Mehl,Simine 2007 )בכל יום מתנהלות יותר ממאה מליון שיחות על מותגים וכולם יודעים ששיווק מ"פה לאוזן " הוא גורם ראשון במעלה (Bughin 2010 ).

איך יוצרים אינטגרציה בין הצורך לפרסם לבין פעולת השיתוף ויצירת מהלך של פה לאוזן ? ובכן , בעל עסק צריך לפעול על בסיס מספר עקרונות מהותיים והראשון בהם הוא " לא לשווק " פעולת השיווק יכולה לפעול באופן עצמאי אם בעל העסק עוסק באופן עקבי ביצירת מגמה וחוויה .
הנחת היסוד בשיווק ויראלי היא יצירת קשר אמיתי עם הלקוחות ולא רק דחיפת מידע, האינדקציות המדידות שלנו מראות כי הנוכחות של משתמשי המערכת ( אלה שמשתמשים בה נכון ) בפייסבוק בשילוב תכנים אישיים גורם לעליה משמעותית בכמות הפניות אליהם ובהכנסות מהפעילות העסקית שלהם.

רוב הפעילות העסקית של עסקים קטנים בישראל,כיום, מתבססת על דחיפה של מידע שיווקי ועל דיוור ישיר ( שהפך להיות כלי מוגבל בעקבות השינוי של GMAIL ) תוך התעלמות מיצירת מערכת יחסים על הלקוחות. העיסוק הבלתי פוסק של עסקים ב"איסוף כתובות מייל " והענקת מתנות חינם בכדי להשיג

" כתובות מייל " מתעלם מהצורך לייצר מערכת יחסים אינטימית - מהירה - ויראלית שיוצרת מכירות .

הקונספט המוביל במערכת T-ROO עובד על אינטגרציה של התכנים האישיים של בעל העסק במישור האישי ( בלוגים וקבוצות פייסבוק ) על מנת לייצר ויראליות אמיתית ו"פה לאוזן " מעשי . 

גם פעילות הדיוור במערכת T-ROO מבוססת על הנחת היסוד שהדבר החשוב ביותר הוא בניית תהליך פה לאוזן שבו גם הקוראים שלכם ירצו ל"שתף" את החוויה האישית שלכם ולהפוך אותה לחוויה שלהם .
בדמות - גם אני רכשתי . גם אני קניתי . גם אני שותף. 
ולכן סרגל השיתופים בתיראו עשיר ומניע לפעולת "שתף" 

מיקוד בשיווק " באמצעות מיילים בלבד " הוא תפיסה שלא יכולה להחזיק מעמד בעידן שבו כמות המידע הזורם בין אנשים היא עצומה הפעילות ב-T-ROO מציגה תפיסה שבה עידן השיתוף הוא המשמעותי.וקידום התכנים "יוצאי הדופן " שלכם היא הכרחית .


האם ה"שתף " הוא רק כפתור ? או שהוא קונספט ? 
בעולם שבו "דחיפת המוצרים " מפספסת את המטרה ומעייפת את הלקוחות הפוטנציאלים שלנו .שיתוף חוויות - הרגשות - חוות דעת ויצירת התלהבות סביב מוצר או שירות מתאפשרת בעיקר במערכות של "מסרים קצרים "ומיידים.
לכן, מערכת T-ROO נותנת לכל בעל עסק כלי ויראלי ליצירת התלהבות ולשיתוף החברים שלכם והקוראים שלכם בפעילות שלכם.

ולמה זה יותר מסתם שיתוף ? בעיקר מפני שבלחיצת כפתור אחת ניתן לייצר קמפיין חוויה המוני, להפעיל את החברים שלכם בקבוצות להתלהב מהמסר יוצא הדופן שלכם, להעביר אותו הלאה ולהיכנס לבלוג שלכם בכדי לקרוא עוד ולהעביר הלאה. 

בעלי עסקים קטנים תלויים בשיתוף הזה כמו שהיו תלויים בעבר באינדקס עסקים או ב"דפי זהב " ולכן הם זקוקים להרבה יותר מארגז שיש בו הרבה כלים הם זקוקים לכלי אחד שיכול לתת להם את המנוע הזה שנקרא - שתף אותי . דבר עליי . קרא אותי . ענה לי . 

העבירו את הכפתור הזה הלאה ...


אין תגובות: